Tuesday, December 21, 2021

Seurustelu tai suhde ranskalaisen suudelman jälkeen

Seurustelu tai suhde ranskalaisen suudelman jälkeen



Ei tarvita tuomioita. Katsoin vain ympärilläni olevia luokkatovereita ja ajattelin, että tällaista elämän pitäisi olla. Sinä toivot. Sinun täytyy kirjautua sisään tai rekisteröityä vastataksesi tähän. Jaa linkedinissä.





1. Koska Tuntuu Hyvältä



Usko tai älä, Pieni merenneito -menetelmä houkutella joku olemalla puhumatta ei ole tehokasta tai kestävää pitkällä aikavälillä. Tässä on 17 upeaa ranskalaista sanaa ja ilmaisua treffeistä, suhteista, eroista ja kaikesta siltä väliltä auttaaksesi sinua löytämään rakkauden Rakkauden kaupungissa.


Tämä verbi tarkoittaa flirttailua. Mitä tapahtui, kun Jean-Michel pyysi Sandran ulos? Rakkautta ensisilmäyksellä. Instagram latautuu käyttöliittymään. Helppoa, tämä tarkoittaa, että kaksi ihmistä on suhteessa. Tämä verbi tarkoittaa pitää jostakin tai jostakin paljon. Ajatuksena on, että seksi oli niin hyvää, että sait orgasmin.


Ikävä saalis on, että vain miehet voivat saada naiset kiipeämään verhoille. Joten jos Lauren tapaa Timothéen Little Red Doorissa ja vie hänet takaisin paikalleen, keskustelut menevät näin:.


Jenny Hughes. 13. helmikuuta On peut se tutoyer? Jaa Facebookissa. Jaa twitterissä. Jaa linkedinissä. Jaa sähköpostilla. Jaa pinterestissä. Kirjailija, seurustelussa tai parisuhteessa ranskalaisen suudelman jälkeen. Jenny Hughes Katso kaikki artikkelit. Rakkaus Ranskassa: Persikkapiirakka.


Kaksikielinen koulutus. FedByAFrenchman: Kuinka hakkeroida Marché. Lahja ranskalaisia ​​viinejä lomille toimitettuna kotiovellesi Alimentation. Le Petit Jardin LPJ: ainutlaatuinen ranskalainen immersio-ohjelma pienille lapsille Ecoles. KAKSIKINGELINEN BEBE: VERKKOOPPI RANSKAN KIELEEN JÄLKEEN. Alliance Française Silicon Valley : upota seurustelussa tai parisuhteessa ranskalaisen suudelman jälkeen ranskalaisessa kulttuurissa Ecoles.


Chic Villas: luksushuviloita ja chateaux-vuokrauksia Ranskassa ja Espanjassa Voyage. Rakastat Ranskaa? Tämä on sivustosi! Mainosta kanssamme! En savoir plus. Tietosuojakäytäntö Yhteystiedot-valikko. Uutiset Travel Style Tapahtumat Webinaari Menu. Kaikki oikeudet pidätetään. Valmistettu NYC:ssä. Facebook Instagram Linkedin Twitter Youtube.





kharkov deittitoimisto



Rakastan gallista tylsyyttä ja intohimoa vilkkaaseen keskusteluun, ts. Sovin oikein mukaan! Ranskalainen ystäväni kertoi minulle, että hän pitää minua erittäin älykkäänä joillakin aloilla, mutta ei toisilla.


David, viestisi on upea. Jotkut vastauksistanne julisteisiin, loistavia! Kiitos erittäin informatiivisista tiedoista ja tahattomista nauruista. Odotan innolla, että pääsen lukemaan muita postauksiasi.


Kiitos tiedoista! Haluan tietää tarkemmin kuinka saada ranskalainen mies. Pitääkö sinun odottaa, että he lähestyvät sinua? Onko mitään muuta tapaa saada heidän huomionsa?? Onko olemassa parempaa tapaa lähestyä heitä? Ehkä ranskalainen nainen voi kuitenkin vastata sinulle paremmin kuin minä.


Olin avotorilla Latinalaiskorttelissa monta vuotta sitten, kun pitkä, tumma komea mies lähestyi minua ja pyysi minua ulos. Muistaakseni kutsua ei juurikaan puhuttu. Koska hän oli täydellinen muukalainen, kieltäydyin. Hän kysyi ehkä useammin ja näytti hämmästyneeltä, että sanoin edelleen ei. En loukkaannu hänen sinnikkyydestään, mutta tiesin, että olin yksin vieraassa maassa ja ulkoilu vieraan miehen kanssa ei tuntunut järkevältä ajatukselta.


Pitäisikö minun mennä?!? David, kiitos hyvin harkitusta artikkelistasi. Nautin myös kommenttiosion lukemisesta. Olen vain tottunut ranskalaisen tapaamiseen. hän pyysi minua treffeille verkossa ja menimme ulos 1 treffeille, hän on ollut minuun yhteydessä joka ikinen päivä. ranskalainen kaverini on jo sopinut seuraavan treffimme, joka on samaan aikaan melkein samassa paikassa, vaikka hän pyrkiikin siihen, että se olisi minun paikallani.


ja kun meillä oli ensimmäiset treffimme, hän painosti minua lähtemään töistä aikaisin, ja minä pystyin siihen, koska meillä oli vain tietty aika ennen kuin hänen piti mennä Duetoon.


Tapasin verkossa muutama kuukausi sitten naimisissa olevan ranskaa puhuvan miehen, joka asuu lähellä Ranskaa. Olen amerikkalainen. Hän opiskeli englantia ja minä ranskaa.


Noin kuukauden kuluttua olimme lähentyneet ja aloimme tuntea romanttisia tunteita toisiamme kohtaan. Olemme molemmat naimisissa, joten noin kuukauden verkkoromantiikan jälkeen päätimme, että oli parasta erota ennen kuin jompikumpi meistä päätyi avioerotuomioistuimeen. Kesti kuusi yritystä, paljon kyyneleitä ja makeita, surullisia sanoja, mutta lopulta onnistuimme irtautumaan toisistamme.


Siitä on nyt melkein kuukausi ja ajattelen häntä edelleen koko ajan. Itken säännöllisesti toivoen, että voisin puhua hänen kanssaan uudelleen. Rakastan miestäni, tytärtäni ja elämääni täällä Amerikassa, mutta hänessä oli jotain niin erilaista. Hän oli niin suloinen, välittävä ja suojaava. Samalla hän oli poikamainen ja erehtyväinen. Hänen vaimonsa näytti tietävän tapauksesta, mutta ummisti silmänsä.


Minun piti kertoa miehelleni, koska itkin niin paljon eron jälkeen, että hän halusi tietää mikä helvetti oli vialla. Välillämme asiat ovat toistaiseksi kunnossa. Pyysin paljon anteeksi ja yritän olla parempi vaimo ja äiti. Luulen, että hän on ikuisesti sydämessäni kuolemaani asti.


Puhu sydänsuruista! Olen kurjuudessa ja luulen hänenkin olevan. Saatan tarkastella elinikäistä kärsimystä. Kiitos, että luit minut. Minulla on valitettavasti myös kokemusta särkyneistä sydämistä elämässäni, mutta ei hänen kanssaan. Kulta, jos mies pettää kanssasi, hän pettää sinua, ja tämä on totta maailmanlaajuisesti. Tämä ei olisi voinut päättyä paremmin, ja olet todella onnekas, että miehesi otti sinut takaisin! Tämä ei ollut kaunis mies, jos hän satuttaisi sinua näin.


Hänen vaimonsa oli luultavasti tottunut siihen tai heillä on avoin suhde! Ranskalainen, jonka kanssa puhun, on loistava henkilö, ja hänen kanssaan on hienoa työskennellä. Työskentelemme todella lujasti keskustelumme ja kielioppiharjoittelumme kanssa.


Opin paljon! Vakuutan teille, että Ranskassa on todella hyviä miehiä ja tyttöjä, jotka ovat loistavia työkavereita! Pitää huolta! Hei Diane, kiitos kommentistasi. Olimme hyvin rakastuneita ja nyt meillä on paljon tuskaa eron vuoksi.


Rakkautta voi tapahtua myös aikuisille ihmisille. Sydän ei kysy lupaa eikä se kysy tai välitä kuinka vanha olet tai vaikka oletko naimisissa. Aivojen ja omantunnon tulee puuttua tilanteen saattamiseksi järjestykseen. Olimme molemmat syyllistyneet pettämiseen, ei vain hän. Mutta ansioksemme, me molemmat päätimme myös lopettaa suhteen ennen kuin enemmän ihmisiä loukkaantui.


Kiitos artikkelini tulostamisesta. Diane, älä ymmärrä minua väärin. Kun puhun fantasioista ja hölynpölystä, en suinkaan viittaa tarinaasi. naiset joutuvat tapaamaan ja seurustelemaan, menemään naimisiin ja asumaan heidän kanssaan?


Kuvittele hetki, jos monet miehet fantasioisivat samalla linjalla seurustelemisesta tietyn tyyppisen ulkomaalaisen naisen kanssa. Tiedän, että niin tapahtuu, kuinka rasistiselta ja seksististä se kuulostaisi? David, kiitos selityksestäsi. Olen samaa mieltä kanssasi; stereotypia romanttisesta ranskalaisesta on kuitenkin erittäin vahva maailmassa ja se on suurelta osin vastuussa Ranskan suosiosta matkailukohteena ja ranskalaisten tuotteiden myynnistä ulkomaille. Ranskalaisilla kuluttajatuotteilla on romanttinen viehätys ja hintalappu.


Kauniita naisia ​​objektiioidaan myymään tuotteita koko ajan, ja niin on varmaan romanssia kieliä puhuvien miestenkin kanssa. Tämän kolikon toinen puoli on se, että amerikkalaiset miehet pitävät romantiikkaa heikkoutena ja tekevät siitä hyvin vähän. Amerikkalaiset naiset janoavat romantiikkaa ja oppivat tulemaan toimeen ilman. Internetin avulla on kuitenkin nyt mahdollista ottaa yhteyttä miehiin ympäri maailmaa, jotka viihtyvät romanttisesti, ja amerikkalaiset naiset eivät epäröi tehdä niin.


Mutta rakkautta tapahtuu! David kultaseni, olet todella loistava ihminen. Selitti asiat niin selkeästi. Kiitos paljon. Kiitos kaikista hyödyllisistä neuvoista. Tiedän, että se tarkoittaa kultaa, mutta onko sillä romanttisia konnotaatioita vai onko se vain ystävällistä sanottavaa? Ajattelin jakaa kokemukseni täällä. Seurustelin lyhyesti ranskalaisen miehen kanssa, enkä tiennyt näistä säännöistä tai niiden puutteesta tähän mennessä. Tapasimme NYC:ssä lukiossa. Useita kuukausia myöhemmin hän lähti NYC:stä ja muutti Pariisiin.


Sen jälkeen olen myös muuttanut eri paikkoihin. Mutta äskettäin vierailin Pariisissa ja päätin kirjoittaa hänelle lähes 4 vuoden yhteydenoton jälkeen. Hän vastasi heti ja oli niin innokas näkemään minut.


Tapasimme, meillä oli hyvä juttu ja yhtyimme välittömästi kuten ennenkin. Illan päätteeksi hän halasi minua pitkään ja sitten suuteli minua kyllä ​​huulille. Muutaman päivän kuluttua tapasimme uudelleen. Lähdin muualle Eurooppaan ja palasin Pariisiin muutaman viikon kuluttua, tapasimme jälleen. Tällä kertaa hän oli erilainen. Hän oli avoimempi ja rennompi.


Illan päätteeksi hän käveli minua takaisin ja sitten taas tarttui minuun ja suuteli minua intohimoisesti muutaman minuutin ajan. Se oli myös minulle odottamatonta. Muutaman päivän kuluttua tapasimme uudelleen. Tällä kertaa meillä oli seksiä ja molemmat odottivat sitä. Sanoimme hyvästit ja lupasimme pitää yhteyttä. Seuraavana päivänä hän lähetti tekstiviestin ja pyysi tapaamaan minua uudelleen. Sanoimme hyvästit oikeasti. Kun kävelin pois, käännyin ympäri ja huomasin hänen piileskelevän puun vieressä ja katsomassa minua.


Toivon, että voisin juosta takaisin hänen luokseen kuin sadussa. Mutta tosielämässä fyysisellä etäisyydellä on merkitystä. Olemme nyt yhden valtameren päässä toisistamme. Se on perseestä! Iso aika! Parisilainen poikaystäväni ei ole kovin tyypillinen ranskalainen. Yksi asia on kuitenkin varma, hän odotti minun olevan yksiavioinen heti, kun hän laittoi huulensa päälleni. Hän selitti, että rakkaus on prosessi. Hän sanoi rakastavansa minua kuukauden oltuaan kanssani. Hän ei koskaan kokeillut nettitreffailua eikä etsinyt sitä epätoivoisesti.


Hän sanoi minulle, että kun se tulee, se tulee. Ja minä vain sattuin olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja lopulta rakastuimme! Tapasin juuri Ranskassa miehen, joka korjasi tyhjennetyn renkaani puolestani. Annoin hänelle puhelinnumeroni ja sähköpostiosoitteeni ja olen kuullut hänestä joka päivä siitä lähtien rakkauden ilmoituksia. Tiedätkö hyvän sovelluksen tai ohjelman, joka toimii Skypen kanssa ja joka kääntää keskustelumme??


En ole varma kuinka vanha hän on, mutta luulen, että hän on paljon minua nuorempi ja se saa minut hieman hermostuneeksi, kun hän saa tietää todellisen ikääni! Joka tapauksessa hyviä kääntäjiä? Seurustelu Ranskassa ei eroa paljon meksikoisesta treffailusta! Tapasin ranskalaisen miehen Calissa ja hänen vastauksensa kestävät tunteja.


Onko se normaalia? Rakastan tätä blogia! Kiitos David kaikista yksityiskohtaisista tiedoistasi. Tapasimme yhteisten ystävien kautta ollessani Pariisissa. Suutelimme ensimmäisillä treffeillä ja kyllä, meillä oli seksiä. Olimme erottamattomat sen jälkeen! Hän lähetti minulle tekstiviestin ja viestitti minulle tähän asti koko päivän, joka ikinen päivä! Palaan Kaliforniaan ja hän halusi tulla tapaamaan minua kuukauden kuluttua. Hän tietää, että käyn Pariisissa joka vuosi, kerran vuodessa, ja hän halusi tulla kuukaudessa!


Olin hyvin järkyttynyt. Halusin tietää, kuinka hän reagoi kysymykseen. Tämä teki päiväni! Hän kertoo ikävänsä minua koko päivän. Hän lähettää selfieitäni vähintään 2 kertaa viikossa. Ja hän kertoo minulle, mitä hän tekee koko ajan!


David, nautin todella artikkelistasi. Ranskalaiset treffit ovat minusta täysin järkeviä. Hieno artikkeli! Mietin, odottaisitko ranskalaisen kaverin, joka asuu nyt muualla, tässä esimerkissä Isossa-Britanniassa, käyttäytyvän tuon kulttuurin mukaisesti tai ei ainakaan yhtä intensiivisesti?


David – tietysti se on fyysistä! Kuten he sanovat, paras tapa oppia kieltä on olla rakastaja, joka puhuu kieltä! Tämä luku oli varsin mielenkiintoinen ja informatiivinen. Todella totta, että kulttuurilla on rooli ihmissuhteissa… kiinnittää huomiota! Merci beaucoup M. Je suis au Botswana, je suis botswanaise…. Tapasin äskettäin ranskalaisen verkossa.


Hän ei paljastanut olevansa ranskalainen. Hän kirjoitti, ettei tavoittaisi naista, jos ei vastausta, mutta kun vastausta ei tullut, hän kirjoitti uudelleen haha. Pyysin häntä lähettämään kuvan itsestään hymyilevänä, hän näytti niin vakavalta, ja hän tarjosi kuvan leveällä hymyllä välittömästi haha.


Hän oli suora ja kiitollinen. Huomasin heti eron amerikkalaisten miesten tyyliin ja kysyin, oliko hän ranskalainen, varsinkin kun hän valitsi meille ranskalaisen ravintolan tapaamaan.


Olen erittäin innoissani tavastani hänet ja uskon, että tämä artikkeli auttaa minua hieman ensimmäisillä treffeillämme. Kiitos! Siisti artikkeli! Tapaamani ranskalainen on 18-vuotias, mutta omituisesti hän ei ole sitä tyyppiä, joka käy sosiaalisessa mediassa, ja hän on muuttanut takaisin Pariisiin ja olemme nyt eri mantereilla.


Viestin hänelle jatkuvasti, ja hän kestää tunteja vastatakseen, eikä hän koskaan lähetä minulle ensimmäisenä. Hänen tiedetään tuskin chattailevan verkossa. Hän näytti todella pitävän minusta, kun olimme yhdessä. Mistä tiedän hänen tunteensa? Haluan ehkä olla eri mieltä joistakin yksityiskohdista.


Ymmärrän englantia tarpeeksi hyvin, mutta kirjoittaminen ei todellakaan ole vahvuuteni. Jotkut kaverit vaativat, ihastuttavan tai raskaasti, mutta kaikki eivät onneksi ole niin sinnikäisiä, tämä käytös saa minut levottomaksi, paitsi jos kaveri on poikkeuksellisen hauska ja karismaattinen.


Se riippuu ihmisistä. Kiitos paljon tiedosta. Autat minua ymmärtämään pitkän kaukaisen suhteeni ranskalaisen mieheni kanssa. Hän suunnitteli muuttavansa Yhdysvaltoihin, itse asiassa hän osti osakehuoneiston FL:stä. Olemme yli 50-vuotiaita. Minun täytyy uskoa, että hän muuttaa tai pyytää minua muuttamaan sinne.


Hänen ongelmansa on se, että hänen poikansa halusi muuttaa Yhdysvaltoihin ja nyt pojalla on tyttöystävä. Hän on hyvin yksityinen poikansa suhteen, ja haluan kunnioittaa mitä tahansa hän tekee. Hän vieraili luonani ja viihdymme hyvin yksin. David olet ihana. olet tervetullut korjaamaan englannin kielenkäyttöäni, jos siltä tuntuu ja postittaa lokin, jos haluat. kiitos ja Jumala siunatkoon sinua. Todella mielenkiintoista. Onnea sen kanssa. Se voi olla tehty. Nautin jopa kommenttien lukemisesta! Tämä artikkeli auttoi minua paljon ymmärtämään hänen kulttuuriaan.


Vaikka hän on kanadalainen, hänen kulttuurinsa on pitkälti ranskalaista. Hän huomaa jokaisen yksityiskohdan minusta.. Yritän parhaani mukaan noudattaa. Toiseksi hän haluaa minun LOPETAAN rahoittamasta perhettäni.


Hän haluaa minun turvaavan rahani pitämällä SÄÄSTÖITÄ ja käyttämällä ne itsellemme. Hän esitti aina argumenttinsa tätä vastaan. Vaikka hänen palkkansa on 3x suurempi kuin minun! Lopuksi hän haluaa, että suhteemme vain kulkee virran mukana, ei odotuksia tai paineita. Haluaako hän vain leikkiä? JOS kyllä, miksi hän vaatii minulta liikaa, jos hän haluaa vain minun jäähdyttävän? Ja huomasin myös, että hän juttelee muiden tyttöjen kanssa ja jopa kutsuu heitä tapaamiseen ja oluille?


Sanoin hänelle, oletko kyllästynyt minuun? Se oli iso tappelu ja aloitin jopa eron.. Päästä eroon hänestä eilen. Kiitos poikkeuksesta ja arvostan sitä todella, koska tarvitsen neuvoja samasta ranskalaisesta kulttuurista.


Kyllä, ehkä olet oikeassa.. Mutta teot puhuvat enemmän kuin sanat.. Pidin postauksestasi David. Se oli oivaltavaa. Teen tällä hetkellä tutkimusta deittailusta ja ihmissuhteista. Ihan mielenkiinnosta, kuinka ihmiset tapaavat ihmisiä Ranskassa? Käsititte kuinka se voi johtua töistä, ystävistä ja jopa online-treffeistä. Ok, ei helvetin totta, että amerikkalaiset ovat vähemmän seksuaalisesti avoimia kuin ranskalaiset.


Väittelen kanssasi tästä katkeraan loppuun asti. Tule hakemaan se ranskalainen. luota minuun mr. Muistan, että eräs miespuolinen ystäväni, joka asui Ranskassa vuosia, yritti vakuuttaa amerikkalaiset ystävänsä siitä, että ranskalaiset ovat paljon konservatiivisempia seksin suhteen kuin sinulle kerrotaan. Minulla ei ole koskaan elämässäni ollut vaikeaa olla lutka Amerikassa. Ranskalaiset tyttöystäväni puhuvat koko ajan siitä, kuinka kovaa sitä pidetään lutkana Ranskassa ja kuinka se sanelee heidän jokaisen liikkeensä.


Opiskelin ulkomailla Pariisissa vuonna ja haluan tuoda esille kokemuksiani parikymppisenä. Kaksi tarinaa:. Heidän silmissään minä olin se lutka amerikkalainen, joka juopui ja seurusteli heidän ystävänsä kanssa. Heidän kulttuurillaan, hänen kulttuurillaan ja minun kulttuurillani oli hyvin erilaiset standardit suutelemisen, seksin ja fyysisen kosketuksen suhteen, ja se kaikki yhdistyi valitettavalla tavalla. Minulla oli juuri toiset treffit ranskalaisen miehen kanssa, josta pidän todella paljon. Joten ehkä hän halusi minut vain seksiin, koska artikkelisi mukaan jos hän olisi todella kiinnostunut, hän soittaisi tai laittaisi minulle tekstiviestejä joka päivä.


Minun ei luultavasti pitäisi murehtia sitä, koska suhde on todennäköisesti tuomittu tulevan kaukotilanteen vuoksi. No, elä ja opi. Katie - Olen samassa veneessä kuin sinä kerran. Ole rehellinen. Jos sanot: ??Ei mitään,?? sitten et ole vielä saavuttanut murrosikää. Valmistaakseen aviopareja seksiin Jumala on suunnitellut naisen kehon niin, että hänen huulensa tulevat täyteläisemmiksi. Tämä tekee suutelemisesta nautinnollisempaa avioparien välillä.


Tuhansien herkkien hermopäätteiden ansiosta ihmisen kieltä pidetään yhtenä seksuaalisesti herkimmistä alueistamme ihmiskehossa. Se on liian kuuma seurusteluparille, mutta Jumalan suunnittelema aviopareille. Monet teini-ikäiset ovat myös sitä mieltä, että ranskalaista suudelmaa ei ole tarkoitettu naimattomille pareille.


Eräs teini kirjoitti: "Mitä tulee ranskalaiseen suutelemiseen, se on varmasti hyvin intiimiä. Ja sanoisin, että liian intiimi naimattomille teinipareille. Sillä välin luulen, että nokki poskelle tai halaus silloin tällöin auttaa.


Jumala varasi seksin ja kaiken sen edeltävän vain naimisissa oleville ja vain naimisissa oleville ihmisille. Muista lopuksi kaksi viimeistä sanaa lasten laulamasta laulusta, joka kuuluu: Jack ja Jill, istuvat puussa, K-I-S-S-I-N-G.


Ensin tulee rakkaus, toiseksi tulee avioliitto ja sitten tulee Jack lastenvaunujen kanssa. Tykkää x 1 listasta. 2. heinäkuuta Teimme yhteistyötä Faith Counselingin kanssa.


Voivatko he auttaa sinua tänään? 2., 2. heinäkuuta. kysyitkö todella kysymyksen vai kerroitko vain viisautta? Jos minulta kysytään kyllä, mielestäni johtopäätöksesi on oikea ranskalainen suuteleminen on todellakin yksi niistä asioista, jolla ei juurikaan ole muuta tarkoitusta kuin sellaisen seksuaalisen läheisyyden luominen, joka sopii vain avioliittoon.


3., 3. heinäkuuta. Olen hieman peloissani tämän postauksen tekemisestä. Tiedän, että on ihmisiä, jotka eivät ole samaa mieltä kanssani. Poikaystäväni ja minulla on rajamme ranskalaiseen suutelemiseen ilman kosketusta. Vaikka uskon, että tämä toimii, tiedän, että meidän on silti oltava varovaisia.


Luin toisesta postauksesta, että eri päivinä voi olla erilaisia ​​rajoja. Näen tämän. Joinakin päivinä pitkä halaaminen voi olla liikaa, mutta toisinaan ranskalainen suuteleminen voi olla hyvää. Tarkistan jatkuvasti, mitä teen, koska tiedän, että jokainen on erilainen. Olen uusi tässä, joten saatan olla väärässä, mutta jos käy ilmi, että ranskalainen suuteleminen vain lisää kiusausta tehdä enemmän, tiedän poikaystäväni kunnioittavan päätöstä lopettaa.


3. heinäkuuta, 3. heinäkuuta, 4. se on totta, sinulla voi olla niin monta kirjoitettua sääntöä kuin haluat, mutta puhutun säännön pitäisi todellakin olla, että jos tunnet itsesi erityisen kiihottuneeksi MIKÄSTÄ toiminnasta, se toiminta tulisi lopettaa. Mitä enemmän asioita säästät avioliittoon, sitä erikoisempi jokainen niistä on.


4., 5. heinäkuuta. Kerron loput mielipiteestäni myöhemmin, mutta minä ja ystäväni otamme yllä olevan mielipiteen. Pysähdymme, kun se houkuttelee, ja koska menneisyydessä tapahtui asioita, niin rajat asettivat melko korkealle. yleensä tämä tarkoittaa, että suutelemme huulille, mutta ei ranskalaista suudelmaa sellaisenaan, joskus se tarkoittaa, että voimme. 4. heinäkuuta, 4. heinäkuuta, 6. en tekisi sitä. kun alat kulkea tuota tietä, se voi johtaa muihin asioihin. ole onnellinen vain suudella, paitsi ranskalaiset suudella, kun olet naimisissa.


5., 7. heinäkuuta. Kysyt parien seurustelusta. Minulle seurustelu tarkoittaa, ettei ole olemassa lopullista sitoutumista, vain "olemme toistemme kanssa toistaiseksi ja ehkä pysymme yhdessä, mutta ehkä emme. Kihlapareille minulla on kuitenkin hieman erilainen näkemys.


Minulle kihlautuminen tarkoittaa sitä, että pari on lopullisesti päättänyt mennä naimisiin x päivämääränä. En näe mitään väärää ranskalaisessa suutelussa kihlaparien välillä, kunhan se ei aiheuta heissä himoa.


5. heinäkuuta, 5. heinäkuuta, 8. 5., 9. heinäkuuta. Olen samaa mieltä, että en itse asiassa innostu siitä liikaa, mutta toisinaan se on minulle liikaa, joten sanon niissä kohdissa ei. Luulen, että se on raja ihanan suutelemisen ja intohimoisen suutelemisen välillä, mitä ranskalaisen suutelemisen ei tarvitse olla.


Ja luulen, että vanhetessamme etsimme avioliittoa enemmän kuin vain treffailua, joten kyllä, olen samaa mieltä, että en suutele, ellet pyri avioliittoon, joka ei välttämättä ole kihloissa. 6. heinäkuuta, mielestäni ranskalainen suudella on ok, koska jos et mene pidemmälle, se ei mielestäni ole syntiä. parisuhteessa sinun ei pitäisi koskaan ajatella kuinka lähelle voin tulla linjaa ennen kuin pääsen siitä yli ranskalaista suudelmaa pidetään periaatteessa esipelinä.

No comments:

Post a Comment

Treffit ovat poikia, jotka ovat kiinnostuneita isommista tytöistä

Treffit ovat poikia, jotka ovat kiinnostuneita isommista tytöistä Tietysti jotkut naiset pitävät röyhkeistä, naisellisista miehistä, mutta k...